Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Ondertussen al een legende in het veldrijden, maar nog steeds één van de meest geavanceerde frames op de markt. De 27.2 zadelpen en ultradunne achtervork brengen comfort naar het veld. Geen overbodige luxe, gezien veldrijders al genoeg lijden op de grillige parcoursen. Als je lat hoog ligt op vlak van verwachtingen en standaarden voor cylocrossfietsen, is dat waarschijnlijk omdat de X-Night ze daar gelegd heeft.
.
-
Frame: X-Night Disc, 24T HM/HR Unidirectional carbon
-
Vork: Oryx Disc TA, Carbon steerer
-
Balhoofd: FSA geintegreerd 1 1/8- 1 1/2″
-
Trapas: ontworpen voor press fit BB30 cups met een diameter van 46 mm en een breedte van 68 mm
-
Gewicht frame:
-
41: 1090 gram
-
48: 1100 gram
-
50: 1110 gram
-
52: 1130 gram
-
54: 1150 gram
-
56: 1180 gram
-
58: 1220 gram
-
-
Gewicht vork: 500 gram
-
Kabelrouting geschikt voor mechanische en electronische groepen: Shimano Di2 & Campagnolo EPS
-
Maximaal berijdbaar gewicht: 95kg
-
De X-Night is geschikt voor de standaard te verkrijgen remmen
-
vork: type: Post mount / Max. rotor maat: 160 mm
-
frame: type: Post mount / Max. rotor maat: 160 mm*
-
* Dit frame is gebouwd voor gebruik van een 140 mm rotor schijf. Een 160 mm rotor kan gemonteerd worden door gebruik te maken van een adapter
-
-
-
Voorderailleur: Het frame is ontworpen voor een aanlas, down-pull voorderailleur
-
Gebruik wielset: Het frame is ontwikkeld voor 700C wielen met een ingebouwde breedte van 135 mm en een quick release systeem met een diameter van 9 mm
Pre-order | Nee |
---|---|
Merk | Ridley |
Productnummer | IPVXNI16142 |
EAN | NOEAN |
URL Key | ridley-x-night-disc-oryx |
Leaseprijs | 59 |
Weight | 1.000000 |
Productgroep | Cyclocrossfietsen |
Afmontage | Custombuilt |
Type rem | Schijfrem |
Materiaal frame | Carbon |
Aantal versnellingen | 22 |
Wielmaat | 28" |
Crankstel | Keuze |
Schakelen | Keuze |
Ladies only | Nee |
Goldcard korting | Nee |