Help ons verbeteren!
Math Salden hecht veel waarde aan uw oordeel. Doe mee en win een setje Zpeed wielen.
Kopieer deze tekst naar uw mailprogramma en stuur dit aan uitnodiging@salden.nl

 


 

 Klantentevredenheid enquête.

 

Uw gegevens ( niet verplicht, maar wel handig indien U wil meedingen naar de te winnen wielset) :

Bedrijf:____________________________________________________________________
Naam:____________________________________________________________________
Adres:____________________________________________________________________
Postcode:_______________________________Plaats:_____________________________

Telefoonnummer:____________________________________________________________
E-mail:____________________________________________________________________

 

 

  1. Math Salden biedt een goede service:
    1. Vaak.
    2. Soms.
    3. Nooit.
    4. Anders:…………….

 

  1. De service van Math Salden verloopt correct en snel:
    1. Vaak.
    2. Soms.
    3. Nooit.
    4. Anders:……………

 

  1. Ik vind dat Math Salden een goed assortiment biedt:
    1. Vaak.
    2. Soms.
    3. Nooit.
    4. Anders:…………..

                             

  1. Voldoet het product dat u heeft aangeschaft / de dienst die u bij ons afnam aan uw verwachtingen?
    1. Boven verwachting.
    2. Gemiddeld.
    3. Beneden verwachting.
    4. Anders:…………….

 

  1. Wat is uw mening over de kwaliteit en service van Math Salden?
    1. Goed, want ...
    2. Gemiddeld , want ...
    3. Slecht , want ...
    4. Anders:…………

 

  1. Is de nieuwe website duidelijk en overzichtelijk?
    1. Goed.
    2. Gemiddeld.
    3. Slecht.
    4. Anders:…………..

 

  1. Wat zou u als klant graag nog op de website willen zien?

____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________

 

  1. Wat verwacht u als klant van onze website?
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________



  1. Hoe zouden wij onze garantie kunnen verbeteren?
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________

 

  1. Wat zou u als klant vinden van een andere verzend methode, bijvoorbeeld uw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor?
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________
    ____________________________________________________________

  2. Het voor financieren van uw aankoop, en het in termijnen terugbetalen vind ik:
    1. Een heel goed idee.
    2. Een gemiddeld idee.
    3. Een slecht idee.
    4. Anders:………….

 

  1. Betalen met acceptgiro vind ik:
    1. Een heel goed idee.
    2. Een gemiddeld idee.
    3. Een slecht idee.
    4. Anders:………..

 

 

  1. De communicatie tussen mij en Math Salden vind ik:
    1. Goed.
    2. Gemiddeld.
    3. Slecht.
    4. Anders:……….

 

  1. Ik vind Math Salden een georganiseerde winkel:
    1. Helemaal mee eens.
    2. Gemiddeld mee eens.
    3. Helemaal niet mee eens.
    4. Anders:……..

 

  1. Ik vind Math Salden een klantvriendelijke winkel:
    1. Helemaal mee eens , want ...
    2. Gemiddeld mee eens , want ...
    3. Helemaal niet mee eens , want ...
    4. Anders:……….

 

  1. Ik ben tevreden over de algehele mentaliteit van Math Salden:
    1. Helemaal mee eens.
    2. Gemiddeld mee eens.
    3. Helemaal niet mee eens.
    4. Anders:……….

 

  1. Ik vind dat het personeel goed op de hoogte is van de producten:
    1. Helemaal mee eens.
    2. Gemiddeld mee eens.
    3. Helemaal niet mee eens.
    4. Anders:………..

 

  1. Ik vind dat de callservice en chat goed op de hoogte is van de producten:
    1. Helemaal mee eens.
    2. Gemiddeld mee eens.
    3. Helemaal niet mee eens.
    4. Anders:………..

 

  1. Ik als klant vind dat Math Salden boven de concurrenten uitstijgt:
    1. Helemaal mee eens , want ...
    2. Gemiddeld mee eens , want ...
    3. Helemaal niet mee eens , want ...
    4. Anders:……….

 

  1. Voldoet de verhouding prijs en kwaliteit bij Math Salden aan uw verwachting:
    1. Boven verwachting.
    2. Gemiddeld.
    3. Beneden verwachting.
    4. Anders:………..

 

  1. Heeft u nog verbeter punten voor Math Salden?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________